Noro

fredag, november 17, 2006


Som tidligere nevnt kom Noro i posten og det er nå tryllet om til et nett flott Edgar skjerf(oppskrift på www.knitty.com)
Smartingen meg kjøpte bare ett nøste Silk Garden, men ble ganske fornøyd med resultatet.

I følge oppskriften skulle ett nøste holde til 8 ruter, men når jeg strikket på pinne 4,5 fikk jeg 10 ruter. Ikke det at jeg klager.



Har fått mye skryt for det, ja faktisk en hel del bestillinger. Får se hva nyåret bringer, akkurat nå er det alt for fullbooket til å drive med bestillinger. Dessuten har jeg jo en gang sagt at jeg aldri skal strikke mer enn en av hver ting... Hmm....

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Noro”

Anonym sa...

Det ble jo kjempefint! Har også et nøste Silk Garden...En god idé! God helg...

Anonym sa...

Et artig skjerf! - mmm det skal jeg se litt nærmere på..