Rosa!

lørdag, juli 28, 2007

Her om dagen fikk jeg en ide, og den ideen er nå satt til livs.
Jeg har da altså sydd en smekke.
Materialet er myk plast i en skrikende rosafarge. Var litt i tvil om hvordan det ville bli, men må si meg noe overrasket over kombinasjonen,.
Smekken er sydd av to lag, med englevinger i mellom. Også disse rosa. Selvfølgelig.
Fant ut at det fort kunne bli litt vel mye rosa, så derfor falt valget på et kantbånd med litt grønt og gult i.
Selv synes jeg nesten den ble styggfin :)
Noe mønster hadde jeg ikke, men smekken satt perfekt på mine to prøvekaniner på 4mnd og 8 mnd. Ikke dumt.
Og om noen skulle være interessert, så ja, den er for salg - bare ta kontakt.

I've made a baby bib, and it's Pink! Very pink.
Fully washable and all set with little angel wings. Lovely flowers all around the edges.
Made from my own pattern :)

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »