O juletid, O julestrid...

fredag, desember 21, 2007



Det er liv i meg, selv om det kanskje ikke ser slik ut i disse dager.
Travle tider i disse juletider, og som alle andre stresser jeg fra A til B, med pustepause på C.
Juleavsluttningen jeg stelte i stand i Polen ble en suksess, med raspeballer, kålerabistappe, pølser og bacon. Det mer frivillige tilbehøret inkluderte guletrøtter, mais, sukker og ketchup (Ja, Gro. Det er grunn til å føle seg truffet!!!) Adventstaken på bordet, pepperkakehusknusing med påfølgende pepperkakehusspising ble utført, etterfuglt av gaveutlevering og åpning.
Riktig så koselig!
Dagen etter bar det til Wawa hvor årets siste natt i Polen ble tilbrakt, nærmere bestemt på et av Warszawa's nydelige 5-stjerners hotell.
Flyet nord gikk for reisepartneren kl 07.10, og for meg kl 08.30. Så hotellservicen sørget for at vi var på veien kl 05.15.
Og siden Lørdag har jeg nytt fine dager her vest. Med julegaveinnpakking, julekakebaking, kino, shopping, garnshopping, julekonsert, julebesøk i flertall, jobbing m.m.

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “O juletid, O julestrid...”

Anonym sa...

Jeg må bare si at det ser ut som du er en skikkelig "dra-i-gang" jente! Er så flott med sånne som deg!:) du er jo så flink til å samle venner til både det ene og det andre!

Håper du får en fin, norsk jul!!

Frk.Badegakk sa...

Ville bare stikke innom og ønske deg og dine en riktig god og fredfull jul! Stor juleklem fra Badegakka=)