Det blomstrer videre

lørdag, juni 09, 2007

Sånn innimellom all mattelesingen har jeg småtegnet på diverse, og her ser du resultatet av en av disse tegningene. Babyskoene er sydd i rosa ullfilt, så sånn sesongmessig blir det litt feil, men det er ikke alltid juni er like varm som i år.

Til for har jeg brukt et lysegrønt blomstrete bomullsstoff. Opprinnelig hadde jeg tenkte en annen type dekor, og skoene er derfor sydd for hånd for å kunne brukes på begge sider.
Da de var ferdige, derimot, oppdaget jeg at min geniale plan ikke var fullt så genial, og to rosa blomster ble sydd i stedet for. Som et resultat er heg meget fornøyd.
Størrelsesmessig skal de ligge på en 3-6 mnd, men det kan virke som om de ble en anelse stor, og at de heller mer mot 6 mnd.
Nå gleder jeg meg til å videreutvikle disse :D

Alongside with the revising, I've spent some moments drawing and designing little bits and pieces, and these little shoes are one of the results of said work.
I've made these from pretty thick wool, so they are not ideal these sunny days.
As I was working towards a differnt kind of decoration, I didn't use the machine seeing that I wanted them to bee reversable. Well, my brilliant idea turned out not so brilliant, and I decided to sew two flowers for decoration instead.

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Det blomstrer videre”

Anonym sa...

Kjempesøte!

Anonym sa...

Aa nei saa soete disse var!