Det fiskes...

lørdag, august 04, 2007

Fisketeppet mitt vokser og vokser. Men ikke fort nok.Planen er klar, det samme gjelder målet. For her skal det bli mer enn bare fisk.

Litt kryptisk enda, så den som lever får se. Som du ser er det lillatoner det går i.
Selv er jeg veldig spent- har min gode ide brakt mer svette enn glede?


I'm still knitting fish. Many fish. Still got a few to go, but the courage is at top.
The blanket will, however, not be just fish. But for that, my dear, you'll have to wait and see.

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Det fiskes...”

Anonym sa...

Det blir nok et stili teppe når du er ferdig. Tror ikke jeg prøver meg på de fiskene, for mye montering!!

Anonym sa...

Så stilige farger du har valgt.
Gleder meg til å se det ferdig

Engeline sa...

næh - det går jaggu fremover, jo! Der ser du, det er dumt å gjemme lappeteppelapper i skapet. Alltid en stor fare for at en aldri mer åpner den skapdøren - og jeg snakker her på vegne av en stor gruppe oss andre, som strikker mindre fancy tepper :) Stolt, stolt av deg.