Så lenge det er liv...

mandag, januar 14, 2008

Det er travle tider for tiden og semesteret nærmer seg slutten.

Praktisk eksamen i bio med gjennkjenning av Fasciola Hepatica og bestått i dag. Kjekt å få ut av verden.
På onsdag er det først deleksamen i informatikk med påfølgende kjemi, mens forprøvene i anatomi er på fredag, tirsdag og neste fredag. Det hele avsluttes med biologi eksamen den 31.
Med andre ord er det ikke så mye tid til annet enn å lese, lese og lese litt til.

Når jeg i tillegg har klart å bli forkjølet- nei, da er lykken fullendt!
Artig sak i dag var at jeg ble sendt hjem fra apoteket med et kvikksølv termometer. Genialt!
Sist jeg hadde et sånt et, var jeg 4 år og fascinert av boblene som spratt rundt da jeg knuste det på badegulvet. Det var tider det.

Innimellom strikkes det litt, og garnlageret har nå krympet til 2700 gram.
Årsaken til det, kommer jeg tilbake til når 1) jeg har tid til å feste tråder/tove og 2) har tid til å ta bilde ute før det blir mørkt.
I mens kan dere jo kose dere med denne kjekke karen som jeg traff på biologituren rett før helgen. Tøff kar!

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Så lenge det er liv...”

Anonym sa...

Hei,PHHHUUU ja da har du nokk å lese på, lykke til med studiene, dette er tøft så enda en gang lykke til.
Hilsen Hallingdama

Margrethe sa...

Så utrolig kul mus! Lykke til med eksamenen, er så godt når det er over!

Engeline sa...

Jeg husker det baderomsgulvet! Haha! Og jeg mener å huske varmekabler, men det var kanskje neste baderomsgulv?

Lykke til og masse god bedring, du får drikke te med honning i og lese under dynen. Og hils den tøffe karen om du skulle treffe ham en gang til. Jeg er direkte misunnelig på slike naboer!