Endelig Februar

fredag, februar 01, 2008

Januar har vært lang. Særs lang.
Siden jeg for 28 dager siden kom tilbake til Polen, har jeg hatt fire deleksamener i kjemi, fire prøver i anatomi, tre forprøver i anatomi, to deleksamener i informatikk, to forprøver i biologi, fordrag i biologi og tilslutt en avsluttende eksamen i biologi.

At vi fikk ferie i år ble riktignok feiret fra eksamens slutt kl 10.30 i går og langt ut i de sene nattetimer. Men det slo på ingen måte følelsen da beskjeden om at jeg har stått på eksamen og flrste semester kom. Fantastisk!

Nå er jeg da altså 1/12 lege. Puh!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Endelig Februar”

Randi sa...

Hei du. Leste at du studerte i Polen og da våknet jeg litt. Min datter var nettopp en helg i polen og besøkte sin venninne som studerer medisin. Dere er sikkert mange fra Norge som er der nede. Men verden er liten, det kan jo være du kjenner Nora.. hun går første året hun da.

Ha en fin helg

9na sa...

Gratulerer med den ene tolvtedelen... Gled deg tild e neste elve. Å studere er et liv i seg selv, så nyt det mens du kan før hverdagen er der...