Stolthet og fordom

onsdag, april 02, 2008


jeg har hatt mine fordommer, og innerst i sjelen visste jeg nok ganske sikkert at jeg ikke kom til å bli ferdig med fisketeppet på en stund, da jeg begynte på det. Og rett fikk jeg. Eller, i hverfall delvis. Da jeg første gang blogget om fiskene, hadde allerede to og en halv fisk ligget gjemt i skapet over lengre tid.

Fiskene har vært i Polen, Nederland, Madeira, Wales, og ellers rundt i Norge. Og i dag, 2 april 2008, er teppet ferdig. Og det, ja det skylder jeg HanneJ en stor, stor takk! Hun hadde nemlig en del lapper som bare støvet ned hos henne, som jeg var så heldig å få adoptere. Og disse lappene var altså sparket jeg trengte for å bli ferdig med teppet.

Bildet er kun et utsnitt av teppet, og det er kun fordi jeg mener teppet fortjener skikkelig lys når det skal fotograferes. Men tro du meg, det kommer! Sammen med mer informasjon om vidunderet, som allerede er tatt i bruk.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Stolthet og fordom”

Engeline sa...

Oooh! Pent! Ettersom lappetepper omtrent er den eneste formen for strikketøy jeg forstår meg på, er dette også det eneste jeg virkelig føler meg kompetent til å skryte av, og dette ble virkelig veldig vakkert!