System i rotet

tirsdag, januar 19, 2010

002

I morgen begynner ferien og da har jeg fri i tjuefem dager. Tjuefem dager er lenge, faktisk så lenge at det ikke gjør noe å jobbe noen dager.

Når jeg er på jobb er lommene mine alltid fulle av diverse. Men når jeg ikke er på jobb forsvinner dette diverse i det store kaoset, også kjent som vesken min.
Og du kan banne på at selv om jeg putter IDkortet mitt i den lille lommen på siden, så er det definitivt ikke der når jeg står ved klesautomaten halv syv om morgenen. Nevnte jeg forresten at jeg ikke er et morgenmenneske?

Det aller meste kan jeg forsåvidt legge igjen i garderobeskapet. Men så hender det jo at pennelykten og kortene får seg en tur til Polen og det er ikke alltid jeg rekker å hente ut tøy dagen før.

For å forhindre videre frustrasjon nå de kommende dagene har jeg sydd en liten pose. En liten pose som kan fylles med tabellen med normalverdier, smerteskalaen og GCSscoringskortet. Klokken, garderobenøkkelen, IDkort, navneskilt og pennelykt får også plass i posen. Genialt.

Så gjenstår det bare å se hvor lurt det er i praksis. Hvor i alle dager er navneskiltet når det ikke er i posen???

Ønsker deg en fortreffelig flott tirsdag! I morgen reiser jeg til Bergen!

share this on »
{Pinterest}
6 Comments »

6 Responses to “System i rotet”

Smarie sa...

Mye flott oss deg ;o) Og rask er du også! Ligger en award til deg i bloggen min, håper du vil ta imot den ;o)) God tur til Bergen!

Cecilie sa...

Heisann God tur hjem her til Bergen, og ha en flott ferie,selv om du skal jobbe.

Anonym sa...

Om et døgn er du hos meg!
Can't wait.
L

strikkedilla sa...

Så mye flott i bloggen min. Så mye flott du har laget i året som har gått. Hit kommer jeg tilbake

duBedåre sa...

Hei, jeg kikker stadig inm her, du gir masse innspirasjon!

Har en award til deg på bloggen min. Du har fortjent den!

Siren sa...

Heisann! Jeg fant bloggen din gjennom Strikkeoppskrift.com, og synes du lager utrolig masse fint! På bakgrunn av det ønsker jeg å gi deg en award, og gleder meg til å fortsette å følge bloggen din:)