Pausestrikk

tirsdag, januar 12, 2010

page

Dagene forsvinner stortsett i studier om dagen. Enten er jeg på skolen, eller så sitter jeg på kontoret begravd i bøker.
Inneværende uke er helt klart en verstinguke og prøver i flertall er allerede unnagjort.

Men midt oppi all denne lesingen er det viktig med små pauser. Være det seg middagspauser eller nyhetspauser. Pauser må man ha.
Nevnte pauser kombineres ofte med strikking, man kan da ikke sitte rett opp og ned uten å gjøre noe!

Flere dager med småpauser gir resultater- her vist som babyteppe.
Denne gangen er det lyseblå og mellomblå babyull fra Dale som er brukt, og tilfeldighetene gjorde at det ble litt anderledes enn de jeg strikket i fjor. Fint ble det ihvertfall :)

Nei, tilbake til bøkene med seg!
Ha en flott tirsdag.

share this on »
{Pinterest}
10 Comments »

10 Responses to “Pausestrikk”

Elisabeth sa...

Enda et herlig babyteppe fra dine flinke fingre. Det er viktig å ta pauser selv om studiet er hardt, du må jo ikke bli utbrent... Strikking er heldigvis som balsam for sjelen :)

Kicki sa...

Ojojoj, for et utrolig flott teppe!! Jeg synes du er kjempeflink.

Iryl sa...

Et flott teppe du har strikket :-)

Ønsker deg lykke til med lesing og eksamener. Viktig med pauser innimellom :-)

Hanne sa...

Nydelig teppe, du lager de fineste tingene og må være super effektiv :D jeg strikker på småting imellom lesingen jeg som feks votter. Får se om jeg fåravansert meg opp litt etter februar da jeg har levert en stor oppg ;)

lise sa...

Herlig teppe - og jeg er imponert over tempoet ditt. God lesing, versteuken går sikkert fort, så travelt som du har det..

Stine sa...

Du tryller nydelige babytepper som om det ikke tar deg mer enn en liten lesepause å få dem ferdig! Hvordan får du det til.

Mønsteret er kjempeflott. Er det ditt eget, eller finnes det å kjøpe noen steder?

Ha en fin dag.

Hanne sa...

Jeg har en award til deg i bloggen min :)

Emme sa...

Oisann, det har jeg også gitt ;)

Vera sa...

nydelig teppe du har laget! Hilket oppskrift har du brukt her?

Vera sa...

herlig farge var det også, må jeg si :)