A Beautiful Thorax

onsdag, mars 05, 2008




De siste dagene har gått med til Thoraxlesing, det samme gjelder de kommende dagene frem til helgen. For på fredag er det Credit.
Men, man kan ikke lese hele dagen, og på kveldene har det blitt noen filmpauser.
Forleden dag la jeg opp til denne vesten ved starten av A Beautiful Mind. Ved filmens slutt, var vesten ferdigstrikket. Noen minutter med nål, tråd og knapper var det eneste som gjenstod.
Kombinasjonen av dette har gitt den navnet- A Beautiful Thorax.
Vesten er strikket i sjokoladebrun babyull fra Dale, på pinne nr 3,5, og vil bidra til at en liten nyfødt holder varmen. Mønsteret ligger på den store verdsveven, nærmere bestemt her .

Veldig praktisk for sånne som meg med monteringsvegring. Vesten er nemlig strikket i ett stykke, med sammenmasking på ene skulderen og knappehull i siden og på den andre skulden. Genialt. Om jeg skal strikke flere av denne, noe jeg sikkert kommer til å gjøre, tror jeg nok at jeg vil velge et litt tykkere garn. Men ellers er jeg meged fornøyd!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “A Beautiful Thorax”

Anonym sa...

Å, så flott! En sånn må jeg også lage, den var jo bare nydelig. Din var mye finere enn den i oppskriften. Takk for link!