Knappehjerte

fredag, januar 09, 2009


Da jeg var hjemme i julen, tok jeg turen innom Holmehuset på Frekhaug. Med meg derfra ble et søtt knappehjerte fra Walther & co.
Hjertet ble fraktet i håndbagasjen sammen med alle Green Gate koppene jeg fikk til jul, og henger nå ved englevingene på soverommet mitt (bilder kommer sammen med bedre dagslys)

Vurderte å kjøpe flere, men så kom jeg til den konklusjon om at dette må da være ganske enkelt å lage selv? Så da prøver jeg det først.
Og joda. Det var ganske lett. Den beste ståltråden jeg hadde, var forsølvet og litt tynn. Men dobbelt ble det ganske bra. Siden jeg har en hel del små perlemorsknapper, valgte jeg å teste det ut med disse. Og det funket.
Et par ferskvannsperler på opphenget for dekorativ effekt ble det også.

Og vips bom bang- et stk knappehjerte ferdig. Nå henger det på veggen i stuen min, og det er så fint så!

share this on »
{Pinterest}
5 Comments »

5 Responses to “Knappehjerte”

Unknown sa...

Hei på deg..
Ønsker deg en god helg..
For et herlig knappe hjerte...

Brit Strikkenerd sa...

Det der ble jo kjempe fint. God ide til gaver for neste jul :)

Anlen sa...

Det var vel eit nydelig knappehjerte!

God helg:)

Anonym sa...

Å så nydelig! Fin måte å vise fram knappene sine på, de kan jo "resirkuleres" senere hvis man får bruk for dem.

Ha en fortsatt fin helg!

iris sa...

synes det hjertet var helt bedårende jeg da og for en genial ide.