Baby it's cold outside

onsdag, januar 07, 2009


Da er jeg vel tilbake i Polen. Litt kaos ble det på veien, men slikt skjer. Her er det så kaldt at det nesten gjør vondt å trekke pusten.

Dette var jeg klar over før jeg reiste, men jeg forberedet meg likevel med å strikke varme småplagg.
Først ut er Boys Hat, som er januarluen i luealongen til Kiwa og Tittei. Men siden jeg ikke er noen lue-fan, så ble det ny lue til lillebror.
Luen er strikket av ca 45 g Noro Silk Garden Lite på pinner nr 3,5.
Resultatet ble bra, og mottaker er veldig fornøyd med nye luen sin. Kjekke ting :)

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Baby it's cold outside”

amylin sa...

Så fin lue!

Anonym sa...

Så fin den ble!! Håper du ikke fryser i hel der nede. Det var vel ikke så lenge før du kom hjem igjen?

Charlotte sa...

Så kule farger det ble på denne da!