In a Flash

torsdag, november 05, 2009

010
Nå reiser jeg straks på tur.
Som den flittige student jeg er, så har jeg ikke helt samvittighet til å ta en helg med lesefri sånn midt i semesteret. Løsningen blir derfor Flashcards til tog, fly og buss. Genialt.
Men så var det dette med stor veske med alt for mange ting. Og tanken på noen og femti løse flashkort i vesken er nok til å få det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

I går fant jeg derfor frem nyinnkjøpt linstoff med prikker og det tok ikke mange minuttene før en liten pose til flashkortene var ferdig. Froskebåndet kjøpte jeg på Etsy i fjor og jeg synes det passet sånn passelig her. Lukkemekanismen er den samme som på stetoskopposen, nemlig rutete bånd med en perlemorsknapp til "lås"
008
Ellers må jeg få si tusen takk for hyggelige kommentarer på forrige innlegg. Det er veldig kjekt!
Gensere er nå pakket ned i bagen og jeg er snart på vei til wonderful, wonderful Copenhagen.
Men først- forelesning i indremedisin.


Ha en strålende fantastisk helg! Det skal nemlig jeg :)

share this on »
{Pinterest}
11 Comments »

11 Responses to “In a Flash”

Hanne sa...

Så nydelig pose. Sikkelig fin :) Ønsker deg god tur og en fortreffelig helg :)

Rekkehuset sa...

Så fin pose! Vet ikke helt hva flashcards er for noe jeg...er visst noen år siden jeg studerte;-) Genserne under her var også skikkelig flotte, regner med at mottakerne (eller i alle fall deres foreldre) blir veldig glade! Hjertelig hilsen Hanne.

Wenche/chawo sa...

Stilig pose,du har sydd.

Vibekes lille ullne sa...

Kjempefin pose! Husker du hvor du har kjøpt det fine stoffet? God helg!:)

Hege sa...

Nydelig pose. Herlig med den soppbåndet rundt nederst :)

Og flotte gensere i innlegget under :D

Ha en flott og kreativ helg!

Lunamon sa...

Så fin den posen var, søte bånd!
Men for en ikkestudert en... hva i all verden er flashcard??

Kos deg på tur, lad opp litt så er det ikke så lenge til du er på vei til norge igjen..

Yngvild sa...

Stilig stoff på søt liten pose! Hvor får du tak i alle de fine materialene du bruker? I polen eller på nett? Jeg for min del jakter på englevinger med glitter, ingen sånne å oppdrive her. Har funnet kartong, som riktignok var noe gulere i fargen enn den du brukte, men det får duge i nøden. Håper du hadde en fin tur i Kjøben.

Elisabeth sa...

Jeg vet heller ikke hva flashcards er, men posen du har laget ble nydelig. God tur i alle fall :)

Siddis back home sa...

Så mye flott du lager! Takk for titten!

nragnhild sa...

Effektive du! :) Skikkelig søt pose, ønsker jeg også endag kommer dit at det å lage slike ting ikke virker både uoverkommelig og skummelt! :p

Monstermønster sa...

flashcards- ahhh, det gir minner til studietida. Hadde bunke på bunke av dem, syntes det var en genial puggemåte for min del.

Lekker pose!