Mamma fyller år!

lørdag, april 14, 2007


Mammaen min hadde bursdag i går, og det eneste hun ønskeet seg fra meg var en nålepute. Hjemmesydd sådan. Så hva kan vel den pliktoppfyllende datter gjøre annet enn å mekke sammen en nålepute? Etter endt blokkdag med matte, bar det hjem for å starte prosjektet. Hadde jo selvfølgelig glemt å kjøpe treringer, så da fikk en lite brukt armring gjøre nytten.
Nåleputen er sånn nesten sydd etter mønster fra boken Tildas Hus (som jeg nå har lånt fra bibliotket. Jippi!!!)
Og skulle du lure på hvor mange år mamman min ble, ja da er det bare til å telle nålene på puten :)

My mother celebrated her birthday yesterday, and on her wishlist was nothing but a handmade needle cushion. So after twinsting and turning my brain with maths in school, I went home and started the grand project. Pretty happy with the result, if I must say so myself. and so was my mum. And if you're wondering how old my mum is, just count the needles :)

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Mamma fyller år!”

Anonym sa...

Så søt nålepute! Heldige mamman din! God helg!

Marija sa...

Kjempe fin nålepute! Jeg er imponert over hvor effektiv du er i lagingen. Skulle ønske jeg fikk ut like mange idèer. God helg

Anonym sa...

Guri malla - så søt den nåleputen ble. Heldig mamma du har :-)