Mål både for bukse og Brann

mandag, april 16, 2007

Da var flettebuksen ferdigstrikket og kun monteringen gjenstår. Ble temmelig lei glattstrikk, så det var en fryd å begynne på flettene på bærestykket. Som sagt er det bare småplukk som kanter og blokking som gjenstår, før jeg får gå løs med hammeren og trykknapper. Moro!

Ellers var det stadionkamp og åpning av ny stadion i dag, og da er det jo klart at man må stille opp. Klarte å komme litt sent, mye på grunn av jeg utrolig nok klarte å gå meg vill i alle disse nye, fancy byggene. Så joda, valset inn og forstyrret både Davey og Friele i middagen. Men jeg fant da frem tilslutt, og jammen var det vakkert og se seieren blir sikret av Helstad og Winters. Ah, det varmer mitt hjerte. 6 poeng etter to kamper. Kan det bli bedre?

This overall is still work in progress, but hopefully it won't be for long. I've finished knitting the overall itself, just need some blocking and the rest of the make up.
Today was also the first home game for good ol' Brann in the series, and I just had to be there and watch my favourite team win 3-1 against a team from the eastern part of Norway. I did actually see the whole team as the wandered around town earlier today. I have to say they looked quite hilarious there they walked all in matching sneakers and tracksuits.
All in all, it has been a good day :)

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Mål både for bukse og Brann”

Anonym sa...

så flink du er,jeg er her ofte og titter og ikke minst beundrer de fine tingene du lager,liker så godt farge valg på dine ting:)

ha en fin torsdag:)