Stoffsalg + lønningsdag = ubalanse

onsdag, april 11, 2007

Kremt... Noen nevnte for meg at det var salg på Panduro...

Så hva kan man gjøre annet enn å ta en tur innom? De har jo nesten ikke garn der, så det er trygt farvann... Nesten...
Vel, det første som møtte meg var bord med nedsatte påsketing. Flinke meg klarte å gå forbi fine Tilda egg til 16 kr stk.
Opp trappen og bort til stoffet. Å herlige lykke. Linstoff til 49kr meteren. Og masse andre fine stoff.
Vel, Som du ser av bildet fikk jeg med meg en del linstoffer. 6m for å være eksakt.
Måtte også få med meg to meter av de søte bamsestoffene. Å hvilken lykke :)


A little bird told me about a ongoing sale in my local craftshop. So what could I do but make a slight detour to check it out?


Well, I did, and I came out a few minutes later with few meters of fabric. Mostly linen, but also some adorable ones with teddies. Knowing me, I'll probably end up going in again sometime in the near future... Like in my free lessons on Tuesday... Ah- all the ideas.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Stoffsalg + lønningsdag = ubalanse”

Anonym sa...

Flotte stoffer, jeg må kanskje ta turen innom Panduro en av dagene!