busy bee

mandag, april 02, 2007

Har lekt meg litt med de animalistiske ideene som florerer i hodet mitt for tiden, og vips var disse biesokkene føddt.

De er stikket i babyull fra Dale, mens vingene er melert Svale.
Egentlig hadde jeg ikke noen spesiell ide i det jeg begynte, men er rimelig fornøyd med dette resultatet. Kanskje en tass på 3 mnd også blir fornøyd?
Med andre ord er det første sokkeparet i april ferdig, og jeg har bare tre par igjen for å holde følge med prosjektet mitt.
Har selvfølgelig ikke skrevet ned oppskrift, verden står jo ikke på hodet :)


Ellers kan jeg berette så mye som at når det gjelder de bestilte russeluene, så er alle ferdig stikket og montert, pakket sirlig med sløyfe og det hele. Med andre ord er de på vei til sine nyee mottagere. Ganske fornøyd med den leveringstiden.
Jeg holder også på med en en ny prototype under navnet Sommerfuglen Design. Alt jeg kan si på dette punktet i prossessen, er at det er tekstil til baby det er snakk om. Og går alt etter planen blir det ganske så søtt :)

Yes, I am a busy bee at the moment, but I still managed to find some time to make these, should I say it myself, adorable bee bootees. I have used babywool from Dale, and Svale from the same brand for the wings. Very pleased if I should say so myself :) Only tree more pairs for April now.
I have also completed all the orders for the little red hats, and I am very proud to say that they will be with their new owners very soon. I am also working on some new products for Sommerfuglen Design, and although I can't really say much about it at this point, I can, however, say that it will be textiles for babies. And if everything follows the plan, it will pretty darn cute as well :)

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “busy bee”

Anonym sa...

Utolig flott blogg, med masse fint:)
Var så søte de biesokkene!

Håper du får en fin påske

Strikkelaura sa...

Så søte de ble :)
GOD PÅSKE!

Anonym sa...

Kjempe søte biesokker.Veldig mye fint i bloggen din.Kommer nok innom igjen ja.Ønsker deg en riktig god påske.