Når en pepperkakebaker...

onsdag, desember 02, 2009

page

...baker pepperkakekaker...

Jeg har bakt pepperkaker og leiligheten er fyllt av deilig julelukt. Pepperkakeformene fra Praha er omsider tatt i bruk og ingenting er som nybakte pepperkakekrokodiller og pepperkakeskildpadder :)

Med fare for å fremstå som et overmenneske kan jeg inrømme at pepperkakedeigen er medbrakt fra Rema 1000. Og ca en femtedel av deigen ble aldri til pepperkaker. Sånt skjer.

Ønsker deg en fortsatt fin onsdagkveld :)

share this on »
{Pinterest}
5 Comments »

5 Responses to “Når en pepperkakebaker...”

amylin sa...

Veldig søte pepperkakeformer du hadde der!

9na sa...

Mine pepperkaker kommer fra IKEA hvert år og mange ganger har hele bokser med deig gått i søpla... fysj... for sløsing mener jeg...

9na sa...

Mine pepperkaker kommer fra IKEA hvert år og mange ganger har hele bokser med deig gått i søpla... fysj... for sløsing mener jeg...

frk.badegakk sa...

Jeg digger pepperkakekrokodillene!!!!

lise sa...

Det ser kjempegodt ut, og jeg er enig i at krokodilleformene er kule! Hvor i Praha sa du at du har kjøpt dem..?