God jul!

onsdag, desember 23, 2009


Desemberdagene har flydd avsted og sannelig er det på tide å ønske god jul.
Bloggen har vært stille siden jeg landet på norsk jord- datatrøbbel og den berømmelige tidsklemmen har skylden.

I dag har jeg ihvertfall vært å kjøpt ny laptop, som nå ligger sirlig innpakket under juletreet med følgende merkelapp : Til Tora, Fra Gjensidige! 

Kanskje blir det bedre bloggetider når juleroen snart senker seg.

Bildet er resirkulert fra i fjor og viser min selvsydde julestrømpe. Finner nissen frem i år og?

Da gjenstår det bare å ønske dere alle sammen en fantastisk flott julekveld!!

share this on »
{Pinterest}
4 Comments »

4 Responses to “God jul!”

Anonym sa...

Sånne julegaver liker vi - ønsker deg ei riktig god jul :-)

Villblomsten sa...

Så hyggelig av Gjensidige :-)
Det var da snilt av de :-)
hihi :-)

Ha en fortsatt God Jul :-)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!
Nydelig blogg du har ...
Kom tilfeldigvis over den da jeg lette etter mer info om Piken med fyrstikkene!
Ha fortsatt fin romjul!

Brit Strikkenerd sa...

Takker for titten av desemberaktivitetene. Du klarer å gjøre førjulstiden veldig koselig selv om du er i et annet land:)
Håper du har hatt en ekstra trielig førjulestund via kalendervennen - ( nå ser jeg jo du er heldig og har snille foreldre også) Øsnker deg en riktig god romjul i hjemmelige trakter:)