Jul i gangen

mandag, desember 07, 2009

page3
Det er ikke mye som vitner om nær forestående jul i gangen, men litt er det blitt.
Med krans på døren og julelys rundt det store speilet hjelper det litt på julestemningen hver gang jeg kommer hjem. Me like.

Jeg teller fremdeles heftig ned, og i skrivende stund er det syv dager og litt over ni timer til jeg er hjemme. O lykke!

Takk for hyggelige kommentarer til kunsterspiren og spesielt til Dyveke for den geniale ideen. Det skal jeg jammen meg gjøre :)

Ønsker deg en flott mandag!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Jul i gangen”

AnitaK sa...

Har man ikke jul får man lage jul... Koselig hos deg da, og kunsten må helt klart brukes, flott ide fra Dyveke, blir sikkert verdens fineste legeveske :) Ha en fortreffelig dag!