På etterskudd

tirsdag, desember 01, 2009


Da var jeg tilbake, dog litt på etterskudd.
Småhosting er det eneste som er igjen av lungebetennelsen og bestemor hadde med seg en frisk PC da hun kom i dag. O jubel.
Med andre ord er det håp for ett og annet desemberinnlegg.

Så da åpner jeg ballet med å vise frem adventstaken min. Helt enkel med hvite kubbelys på et sinkfat. De lilla sløyfene ble kjøpt i København og tallene ble handlet på Kremmerhuset i fjor. Helt enkelt men jeg synes den ble riktig så fin :)

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “På etterskudd”

9na sa...

Veldig fine adventslys og kjempefint du har kommet deg og fantastisk deilig med ny pc når man har vært litt utenfor en stund... Hva gjorde man egentlig før man hadde pc?

Elisabeth sa...

Veldig fine adventslys, jeg liker det enkelt. Bra at du fikk en frisk pc tilbake også :)