17 mai er vi så glad i....

lørdag, mai 17, 2008

... moro vi har fra morgen til kveld.

Vel, det blir vel å ta litt hardt i.
Ja, jeg har gått i tog, til og med vært fanebærer. Jeg har sunget Ja, vi elsker. Jeg har spist lunsj med gode venner, og kake sørget sjokoladecafeen for. Regn under toget, men strålende sol og 20+ grader ellers.

Men så den harde realitet. Eksamen lurer rett rudt hjørnet, men det gjør også mandagens embryologi credit. Og tirsdagens lower limb credit.

Så kan da en eksilstudent gjøre? Jo, sukke dypt flere ganger, takke nei til fristende forespørsler og ta turen hjem. Hjem til bøkene.

Ser man veldig skrått på det, med mye innlevelse og fantasi, så kan man vel til nød strekke seg til at det er litt koselig.

Blir vel et par timers lesing til, før dagen avsluttes med restelasagne fra i går, film og stikketøy.

Gratulerer med dagen til alle og enhver!!!!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “17 mai er vi så glad i....”

strikkegal sa...

Lykke til på eksamen, jeg kjenner følelsen, har lest på 17.mai og hatt eksamen 18.mai jeg! Håper du hadde ei fin feiring :)

Margrethe sa...

Trekk pusten dypt, du har sommerferie om mindre enn to uker :) Det er det eneste som får meg til å i det hele tatt vuderer å lese idag - jeg er så lei fag jeg ikke skjønner noe som helst av! Ha en fin lesehelg!