Den lange veien hjem

onsdag, september 24, 2008


Mandag satte jeg kursen hjemover, for å tilbringe en uke i herlig Bergenssol.
Da jeg kl 08.00 gikk på toget i Bialystok, la jeg opp til mitt andre Tora skjerf. Strikket jevnt og trutt på togtur, flytur til Sandefjord, venting i Sandefjord. Felte av gjorde jeg på flytur til Bergen.

Skjerfet er strikket av 25 gram Kido Lame fra Løve Garn, et nøste jeg fikk av snille Paren på Hobbyboden! Jeg har brukt pinne nr 5, og lengden ble ganske så nøyaktig to meter.
Skjerfet er lunt og deilig, og blir nok en god følgesvenn utover høsten.

Og til dere mange som har etterlyst oppskrift- den er like rundt hjørnet!

share this on »
{Pinterest}
4 Comments »

4 Responses to “Den lange veien hjem”

Bai sa...

Det er deilig med reisedagar - ein får gjort så mykje då (hihi). Det var ein flott farge, lett og deilig skjerf.

Og klesklemmeprosjektet under - wow - for ein jobb! Du ville verkeleg ha slike klesklemmer du! Dei blir jo kjempesøte, då.

Anonym sa...

Lekkert skjerf! Har noen slike nøster liggende, kanskje de kan bli skjerf de også. Har nemlig hatt en opptelling av alle sjalene mine, og slike trenger jeg definitivt ikke flere av på en stund. (eller tiår...)Skjerf er i grunnen ert mer anvenelig plagg.

Anonym sa...

Det ser herlig og lett ut.

Charlotte sa...

Dette var utrolig fint! Ble litt betatt her jeg sitter..