Kjøkken

torsdag, mars 05, 2009




Det har kommet et spørsmål om å vise frem kjøkkenet mitt.
Jeg liker egentlig kjøkkenet ganske godt, selv om det ikke er spesielt stort. Det er også uvanlig lite fargerikt til polsk å være. Det eneste negative er at jeg, med mine 160 cm, har litt problemer med å nå opp på øverste hylle i skapene. Men det går som regel greit.
Til høyre er overlevningsstajonen min, representert av kaffemaskinen, vannkokeren og brødristeren. Et klart savn er oppvaskemaskinen fra den forrige leiligheten, men tørkeskapet over vasken er ikke så dumt det heller.
Når man lever i utlendighet, og attpåtil er student- ja da er det klart man må ha en Toro-skuff. Min skuff er fylt med havregrøt, tørrgjær, brødmix, supper og sauser.
Spisebordet er ikke veldig stort, men med litt kreativitet er det plass til 6 personer. Og det er ikke så ofte jeg lager middag til flere enn som så.

Alt i alt liker jeg kjøkkenet mitt ganske godt :)
Hvordan ser ditt kjøkken ut?

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Kjøkken”

Anonym sa...

Tusen takk for kjökkentitten din.
Det törkeskapet var igrunn veldig smart.
Nå har jeg oppvaskmaskin og "kremt" der står det vel til det egentlig er tört.
Hilsen Lille Rosin