Lillepus

fredag, januar 25, 2008

Hele verden rundt meg driver å reproduserer for tiden.

Hos en venninne er nr to rett rundt hjørnet, om knappe to uker kommer tantebarnet,om ikke alt for mange ukene blir vi en mindre i klassen og for tre uker siden kom det to små til verden i familien.

Nå har jeg kost meg med å sy en liten kosepus i rosa ullfilt. Mønsteret på selve pusen ble til etter friklipping i filten, derfor er hun noe sjarmerende deformert.
Sydd på maskin, stikninger rundt for hånd, mens både ører og ansikt er påbrodert. Englefant-merket sitter godt i siden og nå venter den egentlig bare på at den fremtidige eieren skal gjøre sin entre.


Siden sist har jeg hatt to forprøver i anatomi, siste for denne gang er sykelig tidlig i morgen tidlig, da i øret. Med andre ord er det temmelig mye snakk om umbo, malleolus, incus og mastoid antrum. Koselig det. Positivt for i morgen er 1) helg, 2) starten på leilighetsjakt og 3) polsk karaoke. Herlig!!!

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Lillepus”

Anlen sa...

Å, så glad mottakaren skal bli i denne søte pusen!!

Anonym sa...

Jeg og min datter Tale har vært innom å kikket på bloggen. Ble velidg imponert over at det ikke tok lenger tid en 50 min å strikke de babyvottene!!!

An-Magritt sa...

Bare innom for å ønske deg fortsatt god helg og lykke til med siste eksamen :) Kjempesøt kosepus og masse annet fint i bloggen din :)