Travle dager

søndag, februar 24, 2008


Det har vært særs stille på bloggen min de siste tre ukene. Og det med grunn.

Etter eksamen reiste jeg til Bergen hvor jeg tilbrakte to herlige uker. Var også en helg i Drammen og Oslo for å besøke gode venner.
Da jeg reiste fra solfylte Bergen, kom jeg tilbake til et sted jeg ikke hadde lyst til å bo. Forberedt på det som kunne bli en lang prossess, gikk vi til en megler. Senere samme dag, var jeg og Gro lykkelige leietakere av en finfin leilighet i Pogodna. Dette var på tirsdag. Siden tirsdag har vi flyttet alle tingene, malt rommet til Gro, hatt full uke på skolen og to innflyttningsfester.
I dag har jeg bakt brød og presset appelsinjuice til frokostgjestene våre. Mens nå sitter jeg på bardisken med cappucino og histologibøker og rett og slett nyter lyden av oppvaskemaskinen.
Herlige tider!

Sånn strikketing og tang kommer nok til ukern. Har ikke ligget på latsiden der, heller, nemlig.

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Travle dager”

Unknown sa...

Gratulere med ny leilighet,det er altid kosligt med nye ting. Nå mangler det vel bare og bo seg til :-)
Ha en fin søndag...

Anonym sa...

Gratulerer med leilighet!
Er spent på strikkeoppdatering!!