22 dager igjen til jul

tirsdag, desember 02, 2008


Og det begynner å bli riktig så julekoselig hjemme hos meg.
Karmen rundt soveromsdøren er dekorert med girlander som matcher juletreet med sin helsyntetiske snø. Et par englevinger på toppen ble prikken over i'en.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg masse masse til jul. Tenk, om 11 dager er jeg hjemme i gamlelandet. Det blir kjekt det!
Det at jeg før den tid skal ha 9 prøver, det prøver jeg å ikke tenke så mye på. Tiltross for at dagene er lange på biblioteket om dagen.






Kalenderpakkene er åpnet også i dag. Fra Kamelia var det nok en nydelig stoffbit, søte perler, sjokoladekuler og te.
Mamma hadde pakket stjernebrettingsremser mens fra pappa fikk jeg et sett med malepensler.

Det nye året blir nok kreativt!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “22 dager igjen til jul”

Unknown sa...

S julekoslig soveromsdør..
Flotte pakker har du også fått.
Ønsker deg masse lykke til med prøvene..

Sivy sa...

Koselig! Kan ikke du komme aa pynte hos meg ogsaa??