Den tredje dagen

onsdag, desember 03, 2008

Og tre nye pakker.
Fra Kamelia fikk jeg en glidelås, en kindernisse ( som nå er vel fortært), metallperler og te. Fra mamma fikk jeg en skopose, mens flere tuber maling var i pakken fra pappa.
Tusen takk!

I går, etter å ha lest histologi til bristepunktet var nært, rotet jeg litt rundt i perleskuffen min. Der fant jeg noen litt store ferskvannsperler og en dobbel smykkelås. Et par minutter senerehadde jeg et finfint perlearmbånd.


Smykkelåsen synes jeg er så fin. Den er i sølv og kjøpt i det store utland.
Dessverre tok det ikke mer enn noen minutter, så da var det bare til å grave seg enda dypere ned i histologien. To prøver er unnagjort, nå gjenstår bare (!) 9 prøver, 3 av dem er i morgen.

Om bare 9 dager er jeg hjemme i Bergen. O lykke! Jeg trenger definitivt ferie nå!!!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Den tredje dagen”

UnePune sa...

Flotte gaver og nydelig armbånd =) Lykke til med alle(!) prøvene!