Stripesokker

torsdag, april 29, 2010

page

En god venninne hadde bursdag forrige helg og jeg så mitt snitt til å strikke opp restene fra madnessen.
La opp 58 masker på pinne nr 2.5 og strikket striper over fire pinner. Det røde garnet er Zauberballe mens det turkise er Wollmeise. Glattstrikk går i grunn ganske fort og i går kom sokkene på plass hos mottager.
Entusiasmen stod i taket, stort bedre kan det ikke bli. I hvertfall er det en bekreftelse på prosjekt well done.
Jeg for min del har kastet inn håndkle på madnessen, men heier de standhaftige videre!

--------------

A good friend of mine turned 27 last weekend and as a gift I decided to make her a pair of socks. The combination of red Zauberball and blue Wollmeise turned out to be a great one, and I am almost sad to see these go.

Have a lovely weekend!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Stripesokker”

Hanne sa...

Ikke noe er bedre enn når gaver blir motatt med stor entusiasme. Stilige sokker :D

Penelene sa...

Kjempefine! Fargene var så fine sammen!