Moppa

fredag, januar 20, 2012

IMG_3263

Det er vel knapt en husstand i Norge som ikke har en eller flere utgaver av Moppa fra IKEA.
Jeg er intet unntak, men min Moppa har fått ny drakt.
Først ble den nøysommelig malt. Fargen heter Pale Duck Egg og ble kjøpt som sample pot på Laura Ashley i London for noen år siden. En sample pot var ikke helt nok, men Laura er så grei at hun sender flere fra London i en fei.

Skuffene ble etter mye om og men kledt med tapet. Tapeten er en av de fineste jeg vet om og det er den samme tapeten jeg har brukt på bambien her. Den heter Kimono og akkurat denne er i fargen Eau de Nil og passer perfekt fargemessig. Tapeten fikk jeg som en prøve fra Laura Ashley i Bergen. Sånt kan man like.

Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med min nye Moppa, endelig ble det orden i sysakene.

IMG_3268
___________________________________________
I've upgraded my Moppa from IKEA using paint and wallpaper. The paint is in the colour Pale Duck Egg and the wall paper i Kimono in Eau de Nil, both from Laura Ashley.

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Moppa”

siwi sa...

Kjekt med fornying, denne ble jo riktig så fin, tapeten var bare nydelig!

Ecolykke sa...

Fin blogg:):)

byLivA sa...

Kjempe fin! Og for en flott blogg du har:-)