Striper til baby

søndag, februar 04, 2007



Denne jakken har jeg vist tidligere, men da på et tidligere stadium. Nå, etter intens håndball titting, er den da helt ferdig.
Brukte 50g av hver av fargene, så det er ikke akkurat et genialt prosjekt for den planlagte slankingen. Men alle monner drar, eller hur?
Er veldig fornøyd med hvordan resultatet ble, spesielt når an tenker på at jeg talte meg fram til mønster ved å studere en slik jakke.Falt helt for de søte kaninknappene, så planen om å lage knytebånd forsvant relativt kjapt...
Siden jeg kjøpte inn en del garn til denne jakken, så er det definitivt nok til både bukse, lue og sokker. Og når jeg i tillegg har 2x5 timer busstur foran meg om to gode uker, ja så er jo det genialt for kjedelig buksestrikk. Så det er altså planen.

This little cardigan is now off the needles and has been folded nicely in a box with tissue paper. I am very pleased with the outcome even though I only used two balls of yarn in a total... Such a lightweighter!
In other words- there's enough yarn to make a overall, bonnet and booties. Perfect for the journet from London to Cardiff in two weeks. Yay! Can't wait!!!!!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Striper til baby”

Anonym sa...

Så fin den ble. Nusselig med slike søte knapper på. Ha en fin søndag :) :)

Anonym sa...

Kjempefin jakke i nyyydelige farger!! Knappene var lekre!
Jeg vet av erfaring at disse jakkene har utrolig god passform, så mottakeren er utrolig heldig :)
Ha en fortsatt fin søndag!