Mens vi venter på russetiden....

onsdag, mars 28, 2007

Litt under en sen nattetime var alt som skulle til for at denne lille saken ble til :)
Satt å leste elektrokjemi når ideen plutselig kom inn i mitt hode- og når ideen først er kommet, nei, da er det ikke annet å gjøre enn å sette i gang. Så som sagt så gjort.
Noe mønster har jeg ikke brukt, men la opp 18 masker på pinnenr 2 og tok det derfra.
Selv synes jeg den bærer litt preg av å ha blitt laget kl 1 om natten, men det får så være.
Eneste som mangler er for, men ellers er alle detaljene lik som på dens litt større slektning.
Har brukt noe bomullsrester i tillegg til babyull til bremmen.
Blir nok flere av disse, og bruksområde kan gjerne være nøkkelring? Entusiasmen var ihvertfall tilstede ved fremvisning på skolen i dag.
Ved interesse tar jeg i mot bestillinger. Bare til å gi meg en lyd, enten som kommentar, melding på Hobbyboden eller på mail (sommerfuglendesign@hotmail.com )

Late last night, or early this morning, this idea popped into my mind, and I just had to do something about it before the idea left my head.
Taking a break from electrochemistry, I found needles no 2 and varied cotton yarns in red, white and blue together with some babywool in black. Not even an hour later, this little cutie was born.
Personally I think that some of the detailing show that it was made around 1 in the morning, but I couldn't care less. I am almost positive his won't be the last I make, seeing that my friends showed a glowing enthusiasm at school today!
No pattern will be distributed, but they are yours to buy if you contact me.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Mens vi venter på russetiden....”

Anonym sa...

Fin liten sak, kanskje du kan tjene noen kroner, og strikke for dine medelever...
Kjekt med russetid, jeg savner alt russe bråket før syttende mai, har ikke hatt norsk feiring på 10 år! Eia var jeg der!!! Ha det gøy!
http://in-my-mothers-name.blogspot.com