Så var det på'an igjen

tirsdag, april 10, 2007

Tippeligaen er for alvor igang, og den kunne ikke starte bedre enn den gjorde. Med seier til brann mot Stabæk er alle hjerter lykkelige og man gleder seg som små barn til neste mandag og hjemmekamp på staddaen. Å hvilken lykke det blir!

Selv i disse fotballstider har jeg ikke forlagt strikkingen, og til kveldens kamp var det buksestrikk det gikk i. Har kommet et godt stykke på buksen jeg strikker til flettejakken. Litt knoting siden jeg ikke har mønster, men så langt har det gått relativt greit. Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg gleder meg faktisk til å begynne på flettene.

The football is finally back on after a long break. And as usual while watching games at home, I knit. The project for tonight's game was the overall I am making to match the cardigan with cables. I have to say I am very pleased with teh outcome so far, seeing that I am making the pattern as I go.
And for the first time inhistory, I am writing down what I do. Shocking!!!

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »