Ebay er et flott sted

søndag, mai 20, 2007

Jeg har nok en gang blitt felt av den store Ebay verdenen. Og denne gangen var det knapper og bånd som fikk reise til meg fra det store utland.

Knappene jeg kjøpte er tiltenkt bestemte prosjekter og har form som bamser, elefanter og kaniner. Kjøpte også noen andre bamser og blomster som ikke fikk bli med på bildet. Og prisen? 100 kroner for 180 knapper. Ingen kan vel klage på det???
Båndene er fra East of India, og jeg har forelsket meg. Første gang jeg så dem var i en interiørbutikk i England, men tiden rant dessverre ut da jeg skulle på min planlagte retur. Neste gang jeg var der var butikken flyttet. Det gikk lengre tid før jeg plutselig kom over dem på ebay, og da var jeg jammen snar å bestille.

Snille selgeren som sendte feil farge var så snill å ikke bare sende riktig farge, men gi feilvaren som et plaster på såret. Slike selgere like vi :)


Ebay is my friend!!!! This time I've bought ribbons and novelty buttons from ebay.
The buttons was bought for a special project, although I couldn't quite decide on the shape and went for bunnies, teddies and elephants. I also bought some flowers and couple of other shapes as well. Can't really complain when you get 180 buttons for less than a tenner...
The ribbons are from East of India and I was a very happy person when I came across these on ebay. I've been meaning to but them for a while now, but never managed to actually get around to buy them before now. I have plans for at least three of these reels, and I'm sure ideas will arrive for the others as well.

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Ebay er et flott sted”

Anonym sa...

Å du verden så søte knapper og bånd! Jeg har ennå ikke begitt meg ut i den store Ebay-verdenen (det er sikkert både lommeboka mi og gubben glad for! *fnis* )
Har susa litt rundt på siden din, - det var et helt nytt blogg-bekjentskap for meg. Men jeg kommer gjerne igjen!
Ha en solfylt og himmelblå pinse!