Spissene vokser

søndag, mai 20, 2007

Innimellom alt det syke har jeg klart å strikke bittelitt. Det har ikke blitt mer enn en omgang eller to i gangen, da det omtrent er så lenge jeg har holdt meg våken om gangen. De andre prosjektene mine har jeg bare latt ligge siden dette er det som krever minst konsentrasjon fra min sin side. Status pr skrivende stund er at seksjon tre er påbegynt og 12 søte små spisser har vokst frem. Merker at det begynner å bli litt stort, men varmt og godt blir det i hvertfall. Gleder meg veldig til å få blokket det slik at mønsteret virkelig kommer til sin rett. Nydelig er det ihvertfall!!!

Although it has been kept to a minimal, I've managed to knit a few rows on the babyblanket. I have now started section three and little triangles are forming. I love the pattern that the blanket unfolds, and it's really soft and warm. Lovely!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Spissene vokser”

Anonym sa...

Teppet ditt ser flott ut - gleder meg til å se det ferdig! Nå må du se til å bli frisk! God bedring fra meg!