Lærepenge... Hvem jeg?

lørdag, mai 12, 2007

Sånn mellom lesing og russefeiring strikkes det stadig på babyteppet.

I går kveld tok jeg meg en velfortjent pause etter å ha oppsummert om Midtøsten. Glasset ble fylt i påvente av vennene mine skulle dukke opp, og jeg fant stillingen i sofaen med sesongavslutningen av Greys sesong 3 og babyteppet.
Det første glasset ble til to..tre..mange, og teppet manglet kun den siste innerborden da det ble lagt bort for kvelden.
Da jeg så våkner i morges (vel... formiddag) tar jeg en titt på teppt og ser til min store forskrekkelse at jeg har gjort en mega super grusom forferdelig idiotisk feil ganske langt nede på innerbord nr 3.
Nå er nesten hele innerbord nr 3 rekket opp, og moralen må være at mønsterstrikk og vodka er på ingen måte en god kombinasjon.

Not in a good mood today. Decided to take an early break from all the revising yesterday. Well, a couple of drinks accompagnied me and my knitting for a few hours, but I managed to get the third section done before my friends arrived.
As I got up this afternoon, I went to admire my work. However, it was a rather unpleasant sight that met my eye. You see, about 15 rows into the third section, I found (after some close looking, mind you) a rather (in my eyes) terrible, terrible mistake. And beeing the perfectionist I am, I began frogging.
Picture shows what the babyblanket looks like at the moment (and probably what it will look like until I get my motivation back...)



share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Lærepenge... Hvem jeg?”

Petunia sa...

Det verste jeg vet er å rekke opp..ikke noen ting får meg får meg så irritert på meg selv som deg...med eller uten alkohol innabords!

Anonym sa...

Nei å rekke opp er bare sååå kjedelig. Da skal jeg holde meg vekke fra vodka når jeg strikker... Lurer på hvordan det går med Bailys og strikking.. hihi