Let's Cuddle

tirsdag, mars 16, 2010

page

Jeg og symaskinen pleier stadig vennskapet og nå i helgen har vi virkelig hatt kvalitetstid sammen.
Da jeg satt på en forelesning i forrige uke og utforsket mitt rike indre liv, kom jeg til å tenke på en bunke med stoffbiter som nok ikke hadde hatt noe i mot å komme ut i dagen.

Lappeteppe sverget jeg dyrt og hellig at det var lenge til jeg skulle sy igjen og sist lappeteppebanning er meg friskt i minne. Dermed ble resten av forelesningen brukt til å tenke på hva stoffbitene kunne bli.

Konklusjonen ble kosekluter.
Torsdagskvelden ble brukt til å sy sammen lapper, lørdag kom merkelappene på plass, mens båndbitene og bakstykkene kom på plass utover søndagen.

Helgens kvalitetstid førte dermed til ni fargerike kosekluter, alle på ca 17x17 cm. Koseklutene er glade og klare i fargene og er hentet fra nykolleksjonen til Heather Bailey. Bakstykkene er diverse prikkestoffer fra Lecien og ensfarget Amy Butler, mens båndene er alle fra den store båndskuffen min.
Nå er ikke ni kosekluter det jeg har mest bruk for om dagen, men skulle du ha bruk for en eller to, så finner du dem i Eplabutikken

Ha en nydelig tirsdag!

share this on »
{Pinterest}
8 Comments »

8 Responses to “Let's Cuddle”

Jordmor-Hanne sa...

Så lurt! Flotte kluter som noen små sikkert får nytte og kos av :)

Siddis back home sa...

Flinke deg, de blir sikkert solgt i butikken din! Ha en fin uke!

Epletreet sa...

Kjempefine og smarte!
Min bror dro alltid med seg en stor pute. Han stakk alltid den ene fingeren i løpekanten rundt puten. Her er det jo mange "kosekemper":)

Hanne sa...

Kjempe søte og smarte kluter :D

gyldenkron sa...

Å, så koselige kosekluter du har sydd. Kjempelurt!

ingvild sa...

Så flotte de ble :D
ha en fin dag
Myr

Quiltemarerittet sa...

wow! kjempefine1

Nattfiol sa...

Kjempesøte! Jeg har sett på de to ganger i eplebutikken, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg synes er finest!