Vår i luften

tirsdag, mars 23, 2010

vår
Vinteren har vært uendelig lang, men omsider er det for alvor vår i luften.
Inne blomstrer påskeliljene og om morgenen bli man vekket av fuglesang. Sånt kan man like.

I dag var det solskinn på verandaen min, så jeg så mitt snitt til å ta med meg patologiboken. Godt plassert med både teppe og tekopp fikk jeg lest en del sider. Men så tok naboblokken solen.

I grunn ikke så dumt med vår, nei :)

Ha en strålende tirsdag!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

The winter seemed to have no end and every glimpse of sun was followed by yet another snowfall. But finally it seems like the spring has come to stay. The daffodils are in full bloom inside and little birds sing in the morning.
When the sun was beaming earlier today I decided to put some use of it and get some revision done. A good cup of tea, a snug blanket and the horrors of pathophysiology. Such a dreamteam!

Have a great Tuesday!

share this on »
{Pinterest}
4 Comments »

4 Responses to “Vår i luften”

Nattfiol sa...

For et koselig balkongbord ;-)

Anlen sa...

Åååå, dette ser så deilig ut! Eg gler meg til det går an å gjere det samme her:)

Siddis back home sa...

Så koselig det er hos deg! Ha en fortsatt fin uke.

Margrethe sa...

Det så skikkelig deilig ut! Våren er fantastisk - jeg savner faktisk en skikkelig vårtid, her ble det bare varmt her. Ikke gale det heller, men når alt springer ut er det jo så fint!