Påskeprikker

fredag, mars 12, 2010

006

Etter å ha sydd den forrige vesken sendte jeg glad og fornøyd en mms hjem med bilde av det selverklærte vidunderet. Responsen var overveldende- plutselig skulle jeg sy to vesker til.
Fargeønsker ble notert og stoff bestilt og i går kom det pakke i posten.

I nattens mulm og mørke ble stoff til den første vesken klippet til og sydd. Hadde det ikke vært for at Purl hadde sendt blått stoff istedet for det bestilte svarte, så hadde nok begge veskene blitt sydd mens jeg ventet på at vaskemaskinen skulle bli ferdig. Men litt nattesøvn er da ikke å forakte det heller.

004

Denne vesken fikk jeg noe frie tøyler med. Dermed ble den rød med påskegult prikkete for. Inni har den fått Englefantmerke og en rød knapp (det er visst om natten de skjeve sømmene kommer)
Selv synes jeg den ble kjempesøt og det hadde ikke vært meg i mot å tilby den evig residens her. Men det er ganske kjekt å sende så fine pakker, også :)

Ha en strålende flott fredag!

share this on »
{Pinterest}
5 Comments »

5 Responses to “Påskeprikker”

Hanne sa...

Kjempe stilig veske :) Når jeg er ferdig med alt som heter skole (det skjer nok aldri, meen) så skal jeg anskaffe meg en synmaskin jeg også. Jammen blir jeg inspirert :D

mimouna sa...

Så søte vesker du har sydd! Likte veldig godt den hanken, den var stilig. Og prikker er fint!

Ha en god helg!

Frk.Badegakk sa...

Den ble skjønn!
Og det påskestoffet inni var herlig daaa!

Siren sa...

Så utrolig fin den ble! Liker detaljene godt:)

Unknown sa...

skikkelig søt og tøff veske :o)