Gjenopplivning

onsdag, september 03, 2014



Jeg lovet visst gull og grønne skoger sist da jeg gjorde et forsøk på å gjenopplive bloggen. Og man trenger ikke være en observant leser for å se at det ikke gikk så greit.

Jeg har likevel valgt å gjøre et nytt forsøk. For jeg har jo ikke sluttet å strikke. Snarere tvert i mot.

Bloggen er herved erklært gjennopplivet. Først ut en er vegg full av kaniner. Cuddly, kosekaninen som jeg har laget mønster på, er takknemmlig og enkel strikk. Perfekt til avlastning mens man strikker på det store teppet som man begynnerå bli ganske lei av, eller når man plutselig får vite at det er kommet en baby i omgangskretsen og det er på sin plass med en barselsgave.

Som dere kan se av dette bildet, så har jeg strikket et par kaniner i det siste. Noen ble riktignok gitt bort før gruppebildet ble tatt, andre ligger fremdeles tilnærmet hodeløse i en kurv.

Oppskriften kan du finne her, den er gratis og superenkel!

share this on »
{Pinterest}
2 Comments »

2 Responses to “Gjenopplivning”

Monstermønster sa...

Imponerende mange kaniner samlet!

Birgitte sa...

Skikkelig kaninfest hos deg ser jeg :D