Bolero til meg

onsdag, november 12, 2008

Da jeg fikk HV gave for litt siden, bestemte jeg meg raskt for at jeg skulle lage noe til meg selv. Og ganske rask var jeg til å få garnet på pinnene.
La opp 49 på pine nr 9, og strikket i vei. Etter et par økninger, skjønte jeg at det kanskje ble litt knapt med garn om jeg skulle ha den slik jeg hadde bilde av i hodet.
Så da gikk jeg over til pinne nr 10, og strikket i vei.
Fire timer og fem Grey's Anatomy episoder senere var det tomt for garn, og boleroen var brukbar. Til det gikk det med tre nøster herlig blågrønn Misti fra Du store Alpakka. Litt smådårlig bilde, men dere skjønner tegningen.

Tømte knappeglasset og fant en passende knapp. Forøvrig samme typen som er på Februar Jakken min. Me like.
Det eneste som er litt dumt, er at den røyter litt mye. Men mykheten og varmen veier så definitivt opp for dette.
Prøvekjørte den på biblioteket i dag, og den funker som bare juling. Nesten så det blir småkoselig å sitte der å lese histologi mens det skumrer utenfor. Nesten.

Ellers har det jo vært farsdag, og da må man jo lage kort. I år var jeg litt sent ute, men heldig for meg har jeg en venninne som tok det med seg til Norge og postet det på mandag. Så da ble det ikke så veldig forsinket.
Synes selv at kortet ble ganske søtt, og fikk melding hjemmefra i dag om at det falt i smak. Og da blir jeg så glad :)

share this on »
{Pinterest}
6 Comments »

6 Responses to “Bolero til meg”

Anonym sa...

den så utrolig god ut!!
godt og varmt over skuldrene på lesesalen:)
Nydelig farge også!

Gurimalla! sa...

Den så fint ut. Herlig farge!

Mångsysslare sa...

Ser ut til å være en herlig bolero. Farsdagskortet er også veldig fint.

Hønehuset sa...

flott farge på boleroen, ser deilig ut også.

Anonym sa...

Å denne boleroen var bare nydelig da,herlig farge også.
Klem fra Elin

Isabell sa...

fin bolero! :D
lykke til med skole n stuff :)