Knappetrekning og perlelek

søndag, november 23, 2008

Ja, så var søndagen der. Jeg har hatt besøk av verdens herligste Turi, og mens vi så håndballkamp spurte jeg henne om å velge et tall mellom 1-33.
Tallet 9 kom sporenstreks fra Turi, og jeg kan derfor si at Merete må endten sende meg en mail, eller en pm på hobbyboden med adressen sin.
Knappene er ferdig pakket og gleder seg til å sette kursen mot Norge.

Her har den første snønen falt i dag- ca 2cm snødekke på altanen min. Og jeg gleder meg allerede til å bygge snømann der!

Siden det bare blir kaldere og kaldere her (jeg gleder meg ikke til vi nærmer oss -30. Heldigvis er det en stund til januar) har jeg et varmt prosjekt i tankene. Men til det trenger jeg nye masemarkører. Så derfor har jeg laget nettopp dette. 2 hjerter, 3 blomster og ei kule.
Nå håper jeg bare julenissen innfrir ønsket om flere timer i døgnet! Det hadde vært fint!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Knappetrekning og perlelek”

Monstermønster sa...

Wohoo! Og jeg som aldri vinner, dette var kjempeoverraskende!