Blomster små...

søndag, november 02, 2008


I dag gikk jeg meg en formiddagstur i universitetsparken. Parken bærer riktignok preg av at kalenderen viser november, og de aller færreste av trærene har fremdeles blader.
Men innimellom alle bladene titter det frem en og annen liten blomst.

Synes de passet kjempegodt i den nye hjertevasen jeg kjøpte for to uker siden, og det er nesten som vårstemningen kommer snikende.

Jeg har forresten testet ut hanskene fra i går. Og de funker som bare juling. Jeg fikk spørsmål om de var vanntette, og det er de. Sømmen er nemlig et godt stykke opp på armen. Jeg har da tatt sånt i betraktning ;)

Ha en flott søndag!

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Blomster små...”

Anonym sa...

Oi! Den der vasen var skikkelig fin jo:-D og jeg liker ikke alt sånt smått så det er sagt;-)

..og man ser du er lengre sør, hehe, for her er det bare isroser som vokser nå;-)

Irene sa...

Supersøt vase! Og ja, om du orker å lage en slikt smykke, så hadde jeg blitt veldig glad. Men det går helt fint om du venter til du er ferdig å pugge aminosyrer, altså..hihi.
Og så må du si hva du skal ha for å lage det, jeg kan kontaktes på irenetur@gmail.com

Mångsysslare sa...

Vi har også sånne blomster fremdeles, og i helgen plukket søsteren min prestekrager da hun var på besøk. Veldig søt vase du har dem i.