Slufse på snei

lørdag, november 08, 2008

I dag har jeg hatt et kreativt øyeblikk. Fikk med en liten båndbit fra AlmiDecor hvo jeg kjøpte litt småstasj til soverommet. Lekte litt med båndbiten, og plutselig hadde jeg en finfin sløyfe. Og med ett fikk jeg en ide.
På badet fant jeg en fliseklemme,og i skuffen var det sytråd og nål. Fire sting senere var klemmen ferdig.
Jeg tror dette må ha vært passerende, for prøvde igjen med andre båndrester. Men med langt mindre velykket resultat. Så dette var nok et engangsprosjekt.

Fargen på bildet lyger litt. For sløyfen er mer blå, og håret mitt er mørkere. Men sånn er det lite å gjøre noe med i disse mørketider.

Er veldig fornøyd med klemmen. Hvem som ender opp som dens eier, det er jeg ikke sikker på. Men finner nok noen.

share this on »
{Pinterest}
3 Comments »

3 Responses to “Slufse på snei”

Anonym sa...

Søt spenne, og en god idé til bruk av restebånd.

Hobbymegher sa...

Stilig!

Anonym sa...

Jeg prøver og prøver å være tålmodig og ikke mase, men......jeg har så lyst til å strikke Tora-skjerfet ditt......har du laget mønster?
Skram