Seige dager

lørdag, november 22, 2008

n
Det har vært stille fra sommerfuglheimen de siste dagene.
Grunnen til dette er at jeg har eksistert i en eneste lang feberfantasi fra natt til mandag. Jeg har nok vært litt hard mot meg selv, og tvunget meg på skolen hver dag. Men har man store prøver, så har man store prøver. Jeg har skrevet navn og dato på alle prøvene, men spør du meg hva spørsmålene var, så har jeg ikke anelse. Men stått er stått og man er fornøyd med det.

Sofaen ser ut som et fort omringet av notater og dvd-er og oppvasken når snart taket.
Da hjelper det veldig å få en oppmuntring i form av blomster på døren fra en venn i et fjernt land.

Men tross mitt syke jeg, så nærmer det seg jul.
Julegavene jeg kjøpte i forrige uke ble i dag pakket inn. Og resultatet er at jeg bare gleder meg enda mer til jul!
Det er vel kanskje derfor ikke en overraskelse at jeg har funnet frem julepynten til juletreet? Fant ut at siden jeg reiser hjem 13 desember, må man starte litt tidlig med julepynten. Det er jo en fordel å få sett den og.

I morgen trekker jeg knappevinneren, og så lover jeg å komme sterkere tilbake når kroppstemperaturen er normalisert.
Ha en flott helg!

share this on »
{Pinterest}
1 Comment »

One Response to “Seige dager”

Anlen sa...

Å, så kjedelig å vere sjuk!

Håper det rettar seg snart, og at du får kose deg skikkelig dei siste vekene før jul:)