Den store pakkedagen

lørdag, november 01, 2008


I går kom jeg hjem til en overfylt postkasse.
Både Tidsskriftet fra Legeforeningen og Æscalup var på plass. Flott lesning. Men de to bobleplastkonvoluttene var mye mer spennende.
Den ene inneholdt to poser med knapper fra snille Dyveke! Knappehuset har nemlig hatt knappesalg, og hun kom meg til unnsetning og fylte to poser for meg. Tusen, tusen takk.

Den andre konvolutten var litt større, og her var det HV pakke for oktober. Tre deilige nøster Misti i en nydelig farge og et lite stykke Norge. Pakken falt så definitivt i smak, og garnet blir nok ikke liggende lenge fø det kommer på pinnene. Tusen takk!

share this on »
{Pinterest}
4 Comments »

4 Responses to “Den store pakkedagen”

Frk.Badegakk sa...

ÅÅÅÅÅÅÅj! *sykt misunnelig på knappene*

Anonym sa...

Det er ikke bare frk.badegakk som er misunnelig på den knappepakken altså, det er jeg også.
En flott garnpakke har du også fått - herlig med slike pakker i posten.

Anonym sa...

Hei, de knappene kjenner jeg igjen! Jeg har også sånne, så rart sammentreff da! *fnis*

Anonym sa...

Så bra at knappene har kommet fram, håper du er fornøyd med utvalget!