Svart eleganse

mandag, november 24, 2008


Da har jeg lekt med perler igjen. Det meste som strikkes om dagen er julegaver til bloggsnikere, så de bildene får heller komme i romjulen.
Men joda. Perler.
Ei venninne spurte en dag om jeg har andre smykker enn perler. Joda, det er klart jeg har det. Men jeg er jo så glad i perlene mine.

Så når jeg da satt meg ned med perleskuffen min, var intensjonen å lage et smykke til meg selv uten en eneste ferskvannsperle. Resultatet ble et kjede med svarte onyx perler i tre ulike utforminger. Perlene er trædd på etter innfallsmetoden, så det er ikke noe bestemt mønster.
Har brukt smykkewire, krympperler og låsen er i 925 sølv.
Så nå gjenstår det å se om dette blir et vellykket prosjekt, eller om det blir en kjapp stand-in for perlene mine.

Ellers har jeg hatt en så godt som feber-fri dag, men holdt meg likevel hjemme fra dagens statistikk lab. I disse førjulstider tar man da ingen sjanser!
Ønsker dere alle en fin uke!

share this on »
{Pinterest}
legg igjen en kommentar »